پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تعامل و همکاری دوطرفه

تعامل و همکاری دوطرفه

- 1402/09/01

رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز و مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت در نشستی با رئیس پارک علم و فناوری خراسان پیرامون تعامل و همکاری در این زمینه گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز و مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت در نشستی با رئیس پارک علم و فناوری خراسان پیرامون تعامل و همکاری در این زمینه گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: تعامل با صنایع کلان یکی از برنامه‌های جدی ما از ابتدای دوره مدیریتی بوده است و تلاش کردیم از امور مینیاتوری دوری کنیم.

وی افزود: در بین سه مزیت اقلیم خراسان رضوی یعنی صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی و زیارت حوزه صنایع معدنی را با دستور ریاست محترم جمهور به صورت خاص ورود کردیم و با همکاری شرکت فولاد سنگان خواف پردیس صنایع معدنی را راه‌اندازی کردیم.

در ادامه محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز از همکاری متقابل در زمینه‌های مورد تقاضا استقبال کرد.

همچنین سید مهدیا مطهری، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت در سخنانی گفت: منطقه خراسان رضوی به واسطه حضور حضرت امام رضا(ع) مورد توجه است و می‌توان از ظرفیت نخبگانی این سرزمین برای حل مشکلات مناطق دیگر کشور بهره‌برد.

وی افزود: در این مسیر نه تنها پذیرای نظرات و پیشنهادات شرکت‌ها، بلکه طرح‌ها و برنامه‌های ایشان هستیم تا بتوانیم دست در دست هم در جهت پیشرفت کشور گام‌های بلندتری برداریم.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.